אביזרי שמיעה לצד מכשיר השמיעה

אופקים רשת מכוני שמיעה

מתמודדים עם לקות שמיעה ו/או ירידה באיכות השמיעה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב אודות אביזרים ומכשירים שונים היכולים לסייע לכם להתמודד עם הבעיה וזאת לצד מכשירי השמיעה בהם אתם עושים שימוש.

אביזרי שמיעה הם למעשה הגדרה כללית לכל סוגי האביזרים והמכשירים אשר נועדו לסייע לכם בשיפור השמיעה גם במקרים בהם אתם עושים שימוש קבוע במכשירי שמיעה כאלו ואחרים וגם במקרים בהם אינכם עושים בהם שימוש. מכשירים אלו פותחו במיוחד עבור כל אחד ואחת מביניכם המתמודד עם לקות שמיעה בחומרה כזו או אחרת ולאילו מביניכם המתמודדים עם ירידה באיכות השמיעה.

בין יתר סוגי האביזרים העומדים לרשותכם כיום תוכלו למצוא:

  • טלפון נייח לכבדי שמיעה – מכשיר טלפון זה משלב בתוכו מגבר קול מובנה להגברת צלצול הטלפון וזאת לצד צג תצוגה גדול.
  • מגברי קול לטלפונים נייחים וניידים – מגוון רחב של מוצרים המיועדים לצרכי הגברת הקול במהלך שיחות טלפון נכנסות/יוצאות מהטלפון הנייח או הנייד. אביזרים אלו כוללים גם מגברי קול לעוצמת צלצול הטלפון.
  • מגברי קול לפעמון הכניסה לבית – מנגנון המאפשר הגברה של קול הפעמון בכניסה לבית. ישנם אביזרים המשלבים בתוכם גם אמצעי ויזואלי כזה או אחר המתריע בכל פעם שיש צלצול בפעמון הכניסה.
  • אוזניות אלחוטיות למכשירי הטלוויזיה – אביזר ייעודי המותאם לכל סוגי המסכים המודרניים. האוזניות האלחוטיות מאפשרות למעשה חיבור ישיר למסך הטלוויזיה עם כפתורי שליטה מובנים לקביעת עוצמת הקול.
אביזרי שמיעה לצד מכשיר השמיעה

בנוסף לאביזרים המופיעים לעיל, תוכלו למצוא כיום היצע הולך וגדל של מערכות שמע המיועדות להגברת הקול מהסביבה. מערכות אלו מיועדות בעיקר לעושים שימוש במכשירי שמיעה שונים ומטרתן לאפשר הגברת קולות רקע מהסביבה כגון: הגברת רמקולים בהצגת תיאטרון/קולנוע/הרצאות וכדומה. כמו כן, עומדים לרשותכם אביזרים ייעודים כגון: מגברי שמיעה אישיים ניידים ודיבוריות BLUETOOTH עם חיבור ישיר למכשירי שמיעה.

רכישה של אביזרי שמיעה – היכן הכי מומלץ?

אביזרי השמיעה השונים נועדו לסייע לכם להתמודד עם לקות השמיעה ו/או הירידה באיכות השמיעה וזאת לצד השימוש במכשירי השמיעה השונים אשר הותאמו עבורכם באופן אישי. ברוב המקרים, מומלץ לרכוש אביזרי שמיעה ואביזרים נלווים למכשירי שמיעה אך ורק במקום בו רכשתם את מכשירי השמיעה. כיום, במספר הולך וגדל של בתי עסק המתמחים גם בשיווק ומכירה של מכשירי שמיעה, תוכלו למצוא מחלקת ציוד מקצועי באמצעותה ניתן לרכוש את כל סוגי האביזרים הנלווים למכשירי השמיעה וזאת לצד אביזרים ייעודיים המותאמים עבור כל אחד ואחת מביניכם בהתאם לחומרת לקות השמיעה והיקף הירידה באיכות השמיעה.

לסיכום -

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של אביזרי שמיעה המותאמים גם לאילו מביניכם העושים שימוש קבוע במכשירי שמיעה וגם לאילו מביניכם המעוניינים לשפר את איכות השמיעה במצבים ומקרים מסוימים.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן