שומעים? מהפכה! מכשירי שמיעה אצלכם בבית

התאמת מכשירי שמיעה

חוששים לעבור מסע ארוך ומתיש עד לקבלת מכשיר השמיעה המיוחל? שירות חדש של רשת מכוני השמיעה “אופקים- HOMED ” הופך את החיים לפשוטים הרבה יותר, בדמות ניידת שמיעה המאפשרת לבצע את הבדיקה והתאמת מכשירים בכל מקום. וזה אפילו לא חייב להיות יקר!

רבים זקוקים למכשירי שמיעה ולפתרונות אחרים בתחום. בנוהל השגרתי, עד היום, אדם שזקוק למכשיר שמיעה עובר פרוצדורה מורכבת בקופת החולים בה הוא חבר. התהליך המורכב של קופ”ח עלול להימשך גם שלושה-ארבעה חודשים ויותר.

אבל האם זהו התהליך הרצוי והיחיד האפשרי? חישבו למשל על אדם מבוגר שמתקשה להתנייד, או על אדם שהמכשיר הנוכחי שלו התקלקל או אבד וזקוק לפתרון דחוף. החדשות הטובות הן שיש כיום פתרונות יעילים ובעיקר נוחים יותר.

רשת מכוני השמיעה “אופקים- HOMED”, משנה במידה רבה את חוקי המשחק. הרשת הוותיקה השיקה לאחרונה שירות של ניידת שמיעה מתקדמת וזמינה עם מכשירי שמיעה פרימיום  המגיעה עד לבית הלקוח, בזמן ובמקום הנוחים לו.

את ביקור הבית מבצעים קלינאי תקשורת מקצועיים ומנוסים. השירות כולל ביצוע של בדיקת השמיעה, וכן הפקה וניתוח של תוצאותיהן במטרה להתאים את פתרון השמיעה הנכון למטופל.
יש לציין בהקשר הזה כי אופקים- HOMED היא מהחברות הבודדות בישראל המייצגות במקום אחד את שלוש החברות המובילות בעולם בתחום השמיעה:, SIEMENS OTICON ו- BERNAFON כך שניתן להתאים בצורה מוצלחת ומדוייקת מכשירים תואמים וללא שיקולים זרים.

למי זה מתאים?

חשוב לציין כי את שירות ה- VIP יכול להזמין כל אדם כתחליף להגעה למכון שמיעה. “התועלת ביחס האישי, בזמינות ובהתאמה המדוייקת למטופל ובאותו המחיר. לניידת ערך מוסף אמיתי אם אינכם יכולים או רוצים להגיע פיזית למכון השמיעה”, מסביר מנכ”ל החברה, אביעד שלמון.

לא עוד תורים וטירטורים. מכשיר שמיעה כאן ועכשיו ובמחירים דומים לאלו הניתנים במכונים! השירות מתאים במידה רבה לקשישים או לסובלים מבעיות ניידות, עבורם היציאה מהבית הינה מורכבת עד בלתי אפשרית. כמו כן, השירות מיועד ל”סתם” לאנשים שרוצים לפשט את החיים שלהם, לחסוך זמן ולקבל שירות VIP עד הבית. במקרה של אנשים שאיבדו מכשיר או אינם זכאים להשתתפויות קופות החולים מדובר הן בנוחות והן בחיסכון. במסגרת הניידת מתאפשר לנו לתת הנחות משמעותיות כך שלבסוף מחיר המכשיר יוצא יותר משתלם מבמכוני השמיעה.

ניתן לערוך באמצעות הניידת בדיקות אישיות וכן הדרכות ובדיקות לקבוצות גדולות יותר במוסדות לדיור מוגן, בבתי אבות ובפתרונות מגורים אחרים לבני גיל הזהב.

המחיר? תופתעו, ממש לא בשמיים

על פניו, עלול לעלות חשש ששירות ה- VIP בבית יהיה יקר יותר. ב-אופקים- HOMED מציינים בהקשר הזה כי הם מזכים בהנחות של קופות החולים גם במסגרת בדיקות ה- Premium הביתיות, כך שהעלויות הן כמעט זהות. יש לציין שבשירות הביתי מותאמים מכשירים מרמה בינונית ומעלה, למעוניינים בשמיעה איכותית, ולמשך המבצע ביקורי הבית ניתנים בעלות מסובסדת.

הניידת פועלת בפריסה גיאוגרפית רחבה: כרגע, לכל יישובי מרכז הארץ, מאזור חיפה ועד אשדוד ובכל אזור השפלה וירושלים.

אז אם אתם או יקירכם זקוקים למכשירי שמיעה או אביזר עזר – מהרו, הזמינו את הניידת שלנו ותיהנו מתנאי מבצעי ההכרות. 

 

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן