התאמת מכשיר שמיעה לפי מצב השמיעה של המשתמש

מכשירי שמיעה אשדוד

ישנם מגוון מכשירי שמיעה חלקם מורכבים מאחורי האוזן להגברה חזקה של הצלילים והדיבור וישנם מכשירי שמיעה המורכבים בתוך האוזן להגברה פחות חזקה.

על מנת להתאים למשתמש את המכשיר השמיעה המתאים ביותר עברו לפי רמת שמיעתו הבדיקה נעשית בחדר אטום עם הציוד החדיש ביותר.

התחשבות בצרכים התקשורתיים של המשתמש

להתאמת מכשיר השמיעה למשתמש על קלינאי התקשורת להיות קשוב לדרישות התקשורתיות שלו לעיסוקו, אורח חייו ותחביבו.

התאמת אישית של מכשיר שמיעה נועדה לשפר את יכולת השמיעה והיא רק חלק מתהליך השיקום כמו כן קלינאי התקשורת ימליץ ללקוח להתרחק ממקורות רעש וינחה את המשתמש כיצד להשתמש במכשיר השמיעה בצורה הטובה ביותר על מנת להפיק ממנו את המירב.

מבנה האוזן וחשיבותו

ישנה חשיבות רבה לגודל ומבנה תעלת השמע כאשר מדובר במכשירי שמיעה המורכבים בתוך האוזן מכיוון שגודל התעלה משפיע על גודל מכשיר השמיעה שניתן להתאים ללקוח.

עפ"י מידה שנלקחת לאוזן הלקוח קלינאי התקשורת יכול לומר ללקוח מהו גודל מכשיר השמיעה שניתן להתאים לו.

התאמת מכשיר שמיעה לפי מצב השמיעה של המשתמש
דרישות הלקוח

קלינאי תקשורת מקשיב ומתייחס לדרישות האסתטיות של הלקוח יש לנו מגוון מכשירי שמיעה במגוון צורות וגדלים המאפשרים התאמה לדרישת הלקוח ישנם מכשירים קטנים המוסתרים בתעלת האוזן , מכשירים בתוך האוזן ומכשירים המורכבים בתוך האוזן.

הרכבת שני מכשירי שמיעה

ישנה חשיבות רבה להרכבת שני מכשירי שמיעה במקום אחד מכייון שהמוח שלנו מעבד צילים וקולות משני צידי הראש והוא זקוק למידע אמין משתי האוזניים על מנת לבין את המסר ולדעת מאיזה כיוון נשמע הקול על מנת שהמשתמש יתמצה טוב במרחב.

אנשים אשר מרכיבים מכשיר שמיעה בשתי האוזניים מבינים דיבור יותר טוב ושומעים צלילים למרחק גדול יותר מאשר אנשים המרכיבים רק מכשיר שמיעה אחד.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן