פתרון בעיות נשימה ושמיעה בגיל השלישי

אופקים מכשירי שמיעה

מבוגרים מתמודדים עם בעיות שונות, ביניהן בעיות נשימה ושמיעה. השמיעה נחלשת ככל שמתבגרים, גם אם שמרתם על האוזניים שלכם במהלך כל החיים.
ליקויים בשמיעה אצל מבוגרים מתפתחים מגיל 65 ואילך וזאת כתוצאה מתהליכים ניווניים של עצב השמיעה ואובדן של תאי שיער באוזן הפנימית, מה שפוגע בתרגום גלי הקול לאותות עצביים.

אובדן השמיעה מתרחש בהדרגתיות ככל שמתבגרים אך ניתן לטפל בו בדרכים שונות, אם על ידי מכשיר שמיעה ואם בדרכים יעילות אחרות. מומלץ לפנות לרופא כדי לבדוק מה עשוי לעבוד טוב עבורכם אם אתם סובלים מבעיה כזאת.

במידה ואתם סובלים מלקות שמיעה, או שהשמיעה שלכם התדרדרה כתוצאה מגיל, מכשיר שמיעה יהיה אחד הפתרונות היותר יעילים ונפוצים. מכשירי שמיעה מעבירים צלילים לאוזן שאינה מתפקדת בצורה טובה, או מגבירים את הצלילים מסביב ובכך מסייעים למשתמשים לשמוע ולתקשר טוב יותר.

מכשירי השמיעה פועלים בטכנולוגיות שונות, חלקם מבוססים על טכנולוגיה אנלוגית בעוד שאחרים מבוססים על טכנולוגיה דיגיטלית.
כיום קיים מגוון רחב של מכשירי שמיעה בהתאמה לסוגים שונים של לקויות שמיעה. כדי לדעת מהו הסוג הטוב ביותר עבורכם מומלץ לעבור בדיקת שמיעה ואז להגיע לבחירה יותר חכמה.

קוצר נשימה אצל מבוגרים

מלבד בעיות שמיעה, מבוגרים לא פעם מתמודדים עם קוצר נשימה. הגורמים העיקרים לקוצר נשימה אצל מבוגרים הם מחלות לב, מחלות ריאה, היעדר פעילות גופנית, חרדות וכדומה.

אם אתם או מישהו שאתם מכירים סובל מבעיות נשימה, אחת הדרכים הטובות והבטוחות ביותר לעזור לו היא על ידי מחולל חמצן. מחולל חמצן הוא מכשיר מיוחד שאוסף חנקן וחמצן שנמצאים באוויר. הוא מסנן במהירות את האוויר, מסלק את החנקן ומספק למטופל אוויר בטוח ועשיר בחמצן.

בעיות שמיעה בגיל השלישי

מתי נצטרך מחולל חמצן?

רמה נמוכה של חמצן בדם יכולה להיות מאוד מסוכנת ומי שסובל מכך עשוי להרגיש קשיי נשימה, תשישות ובלבול, מה שעשוי להשפיע גם באופן ישיר על התפקוד ותהליך קבלת ההחלטות. בנוסף אם רמת החמצן יורדת יותר מדי, גם תפקודיהם של איברים חיוניים עשויי להיפגע כמו למשל של המוח או הלב. במצבים כאלו מחולל חמצן יציע עזרה עצומה, מה גם שכיום ניתן להשיג מחולל חמצן במחיר משתלם.

בדרך כלל האוויר שאנו נושמים מורכב מ-79% חנקן ו-21% חמצן. מחולל חמצן מפריד את מולקולות החמצן ממולקולות החנקן באוויר ויוצר גז מרוכז שמורכב מ- 90% עד 95% חמצן טהור למטרה טיפולית.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן