סדרת מכשירי שמיעה ZERENA 5/7/9

מכשירי השמיעה Zerena מציעים לך את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, אשר תיתן לך את המענה האופטימלי לצרכיך והעדפותיך השמיעתיים במצבי ההאזנה המאתגרים ביותר. המאפיינים הדינאמיים החדישים של מכשירי ה- Zerena ישפרו לך את הבנת הדיבור באופן משמעותי.

סדרת מכשירי שמיעה ZERENA 5/7/9 מביאה לכם טכנולוגיה מתקדמת אשר נותנת מענה אופטימלי לצרכי השמיעה במצבי ההאזנה שונים ומאתגרים שישפרו את הבנת הדיבור של הסובבים אתכם באופן משמעותי.

לא בטוחים אם זה המכשיר המתאים עבורכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

דירוג המוצר

5/5
תיאור המכשיר

DAC™ (Dynamic Amplification Control™)

מערכת DAC דואגת שלא תפספסו אף חלק של הדיבור, היא מגבירה גם את החלקים החזקים יותר של הדיבור, אבל נותנת תשומת לב מיוחדת לחלקים החלשים של הדיבור.

DNM™ (Binaural Dynamic Noise Management™)

מערכת ה- DNM™ מחפשת כל הזמן שינויים בסביבה ותמיד מוכנה לתפוס את הרעש ולהנמיך אותו, כדי שתוכל לשמוע ולהבין את מה שאומרים לך.

Tinnitus SoundSupport

טנטון, או רעשים וצפצופים באוזניים, מכשירי השמיעה Zerena לא מטפלים רק בבעיית השמיעה. הם מכילים גם 6 סוגים של צלילים מרגיעים לטיפול בטנטון, כאשר הגברה לבדה אינה מספקת.

לכל מידע נוסף או שאלה תוכלו ליצור עמנו קשר דרך האתר או באמצעות הטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן