בדיקת שמיעה פרטית- מכון שמיעה פרטי אופקים

ניידת עד הבית

בדיקת שמיעה נדרשת ככל שאנו מתבגרים. מאחר והסיכוי לפתח בעיה של ירידה בשמיעה עולה, אך בעיות שמיעה אפשריות כמובן גם בגילאים מוקדמים יותר והן מושפעות מגורמים רבים כגון תורשה, טראומה, חשיפה לרעש, מחלות וכן הלאה. אם אתם או יקיריכם חושדים שיש לכם בעיה של ירידה בשמיעה, עליכם לעבור בדיקת שמיעה כדי לאשר או לשלול זאת וגם כדי להבין מה מהות ומקור הבעיה. לצורך כך אתם צריכים מכון לבדיקת שמיעה.

רשת אופקים מכוני שמיעה פועלת בתחום כבר עשרות שנים ומציעה מקצועיות ללא פשרות ושימוש בציוד המוביל בעולם.
אופקים אף מפעילה ניידת בדיקת שמיעה עד בית הלקוח לביצוע בדיקות שמיעה ולספק מגוון שירותים של מכון שמיעה.

בישראל קופות החולים מפעילות מרכזים הנותנים מענה מסוים לבעיות שמיעה, אך על פי רוב השוק מופעל ונשלט על ידי מכונים פרטיים העובדים במודל של הסדרים עם קופות החולים. מבחינת בדיקות שמיעה, יש שני סוגים עיקריים של בדיקות ובתוך כל סוג כזה ישנן בדיקות רלוונטיות שונות. הבדיקות גם מאשרות את קיומה של ירידה בשמיעה ולא פחות חשוב מכך, מאתרות את מיקום ומהות הבעיה.

מכון לבדיקת שמיעה

איך בוחרים מכון לבדיקת שמיעה פרטית ?

  • ניסיון: כמו כל תחום רפואי ותפקודי, גם לגבי בעיות שמיעה יש חשיבות לניסיון ולעבודה על מספר רב מאוד של מקרים ומטופלים. מומלץ לבחור מכון שמיעה אשר מציע ניסיון של שנים רבות בתחום, כאשר המכונים הוותיקים מתקדמים ומתפתחים יחד עם הטכנולוגיות ועם ההבנה הרפואית של תחום השמיעה.
  • הסדרי מימון עם קופות חולים: כמובן שעדיף לנצל עד כמה שניתן את המימון הניתן לכם על ידי קופת החולים שלכם בהקשר לרכישת מכשיר שמיעה וביצוע בדיקות שמיעה הכרחיות. לכן רצוי לעבוד עם מכון שמיעה שיש לו הסדר פיננסי ותפעולי עם קופת החולים בה אתם מבוטחים. נציין כי רשת אופקים מכוני שמיעה עובדת עם הסדרים של כל קופות החולים!
  • ציוד בדיקה: מכון לבדיקות שמיעה צריך לעבוד עם ציוד בדיקה ואבחון מקצועי ומשוכלל, התואם את היכולות הטכנולוגיות העדכניות ביותר.
  • בדיקות ע”י מומחים: שמיעה הוא תחום רגיש ובעל השפעה מהותית על איכות החיים שלכם, לכן חשוב שאת בדיקת השמיעה יבצע רק גורם מוסמך ומקצועי, רצוי ביצוע על ידי מומחים בתחומם. בדיקות שמיעה תבוצע לרוב ע”י קלינאי תקשורת, כאשר התוצאות לעיתים תנותחנה על ידי רופא אף אוזן גרון מומחה.
  • מגוון סוגי בדיקות והתאמה אישית: בבדיקות שמיעה יש סוגים שונים שניתן ליישם, בהתאם למקרה הפרטני ולמאפייני הנבדק. חשוב לבחור מכון לבדיקת שמיעה המציע את כל הסוגים המובילים של הבדיקות ואשר יודע ויכול להתאים אישית את הבדיקה למהות המקרה.

האם לאחר בדיקת שמיעה פרטית, מכון בדיקת שמיעה יתאים לי מכשיר שמיעה מתאים?

בוודאי! בהתאם לתוצאות של בדיקת השמיעה, צוות מכון השמיעה ימליץ על מכשיר שמיעה מתאים, על אמצעי שיקום שמיעה אחרים ועל עזרים רלוונטיים נוספים, כמו גם על דרכי פעולה ומימון מול קופת החולים.

לצד מקצועיות הבדיקה עצמה, יש חשיבות אדירה לעבודה עם מכון שמיעה המציע מכשירי שמיעה מעולים ואשר שם דגש על מקצועיות, הוגנות ואמינות – כל הדברים שאתם מקבלים מאופקים מכוני שמיעה.

ניתן לפנות אלינו כדי לתאם תור לאחד המכונים שלנו.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 072-3712712
דילוג לתוכן